به گزارش ایرنا سردار فتح‌الله جمیری روزسه شنبه درآئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه پارس افزود:با همکاری کمیته امداد استان بوشهر یکهزار و 121 واحد مسکونی برای مددجویان این استان در دست ساخت است که تاکنون حدود 300 واحد تکمیل شده است.
وی اظهارداشـت:کارکردهای بسیج براساس شرایط و نیازجامعه در قالب ماموریت های فرهنگی، دفاعی، بازدارندگی، امنیتی و تهدیدات اجرایی می شود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هدف اصلی بسیج خدمت به مردم و نظام اسلامی و دفاع از انقلاب است؛ همین تفکر در عراق و سوریه باعث سرنگونی داعش و استکبار شده است.
سردار جمیری اضافه کرد: تفکر بسیجی به عنوان شجره طیبه در تمام دنیا رشد کرده است.
وی گفت: در شرایطی که آمریکایی ها ادعا می‌کردند که هیچ قدرتی قابلیت مقابله با آنها را ندارد، تفنگداران آنها در خلیج فارس توسط سربازان انقلاب اسلامی دستگیر و دست‌هایشان را بالا بردند.
جمیری ادامه داد:آمریکا با بیش از 92 ناو، ناوچه، ناو هواپیمابر و ناوچه جنگی در منطقه و 90 هزار نفر آمریکایی و همپیمانانشان،درمقابل قدرت نظام اسلامی سرخم کردند و این موضوع نشانگر قدرت مردم در قالب سازمان بسیج است.
وی با اشاره به انتظارات خود از فعالیت بسیج در منطقه ویژه پارس، بیان کرد: ایجاد فضای معنوی و ارتقای معنویت، فعالیت درحوزه پدافند غیرعامل، توسعه فرهنگی، ارائه خدمات آموزشی، فعالیت ایمنی و امنیتی از دیگر فعالیت‌های بسیج در این منطقه می‌تواند باشد.
دراین آئین ایوب بنوی بعنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه اقتصادی انرزی پارس تقدیر و از تلاش های محمدتقی علوی در این مسئولیت قدردانی شد.
ایوب بنوی که هم اکنون به عنوان رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی در سازمان منطقه ویژه پارس مشغول فعالیت است، سابقه حضور در شورای فرماندهی بسیج وزارت نفت، عضویت در شورای علمی پژوهشی بسیج وزارت نفت و ریاست روابط عمومی بسیج وزارت نفت را در کارنامه خود دارد.
6045/7212** خبرنگار: مونا عیدان ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.