با اتصال 21 روستای استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات میزان اتصال روستاهای این استان به 93 درصد رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: تاکنون ۳۷۹ روستا از ۴۰۶روستای ۲۰ خانوار به بالای استان بوشهر، به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

علی سملیان با اشاره به اتصال روستاهای استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات گفت: با کلید خوردن این پروژه، میزان اتصال روستاهای با جمعیت ۲۰ خانوار به بالای استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات به ۹۳ درصد رسید که ۱۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

وی بیان کرد: شمار روستاهای دارای سکنه استان بوشهر ۶۲۶ روستا است که از این شمار ۴۰۶  روستا ۲۰ خانوار به بالا و ۲۲۰ روستا زیر ۲۰ خانوار هستند.

سملیان تاکید کرد: درحالی اتصال روستاهای ۲۰ خانوار به بالا هدف گذاری شده و مورد تعهد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند، تاکنون ۳۷۹ روستا از ۴۰۶روستای ۲۰ خانوار به بالای استان بوشهر، به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و ۵۹۵ روستا پوشش ارتباطی دارند.

وی ادامه داد: روستاهایی که فاقد هرگونه پوششی هستند در برنامه اجرایی طرح‌های خدمات اجباری روستایی(USO) سال ۹۹ قرار دارند که با اجرا و راه‌اندازی این پروژه ها در سال جاری ۱۰۰ درصد از روستاهای ۲۰ خانوار به بالای استان بوشهر دارای پوشش ارتباطی خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.