حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ،  قرارگاه رزمایش کمک های مومنانه  در ابتدای ماه مبارک رمضان جهت کمک به نیازمندان در شرایط اقتصادی کنونی راه‌اندازی و فعالیت خود را  با مشارکت و مساعدت بی نظیر  مردم، خیرین و موسسه‌های نیکوکاری  این شهرستان آغاز کرد.

وی اظهارداشت: تبعیت از فرامین رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه به عنوان یک وظیفه باید به نحو شایسته آن را عملیاتی کنیم که در این ارتباط گام‌های موثری در این شهرستان برداشته شده است.

وی گفت: تاکنون ۲ تن برنج در مرحله اول رزمایش مواسات با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و در مرحله دوم ۵ تن به خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا تقسیم و در مرحله سوم نیز ۵ تن دیگر به همراه اقلام موردنیاز غذایی توزیع خواهد شد.

رکنی حسینی بیان کرد: با حمایت و همکاری خیرین و موسسه های خیریه و کمیته امداد حدود ۷ هزار پرس غذای گرم در هفته اطعام و اکرام بین نیازمندان تاکنون توزیع شده است.

امام جمعه گناوه گفت: به مناسبت سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۱۰۰ بسته گوشت قربانی نیز با رعایت کامل بهداشتی توسط اعضای ستاد نمازجمعه  بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی یادآورشد: با راه اندازی آشپزخانه قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی  روزانه برای ۱۰۰ خانوار نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا افطار گرم تهیه و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی افزود: تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی شده و به آنان مساعدت می‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.