به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو  در آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد مسکن استان در راستای تحقق و تأکیدات مقام معظم رهبری و مقامات کشوری در حوزه عمران روستایی و خدمات دهی به مردم و توجه به روستاها تلاش بسیار خوبی دارد.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان بوشهر بخصوص در دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه عمران روستایی، علاوه بر اجرای طرح‌های هادی، کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله افزایش سرانه فضاهای ورزشی، افزایش سرانه فضای سبز، احداث پارک‌ها در روستاها انجام داده که به حفظ جمعیت روستایی و پیشگیری از مهاجرت کمک زیادی کرده است.

مهرجو یادآور شد: از برکات نظام مقدس اسلامی توجه ویژه به عمران و آبادی روستاها بوده است که در دولت‌های مختلف مدنظر بوده که در سال‌های اخیر نیز با سرعت و شتاب بسیار خوب انجام شده است.

فرماندار گناوه گفت: عمران روستایی باعث نگهداشت و جلوگیری از مهاجرت و بالاتر رفتن جاذبه زندگی در روستاهای سطح شهرستان گناوه در کنار سایر جاذبه‌های زندگی روستایی شده که امتیاز بسیار خوبی است.

وی تصریح کرد: عمران روستایی در سطح روستاهای شهرستان گناوه به گونه‌ای است که روستای های زیر ۲۰ خانوار از زیرساخت‌های اصلی آب و برق و گاز و حتی راه عبور کرده‌اند و اغلب روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان از این خدمات برخوردارند.

مهرجو عنوان کرد: امروز اغلب روستاها از نعمت زیرساخت‌ها ی اولیه بهره مند هستند و درخواست‌های اولیه وجود ندارد و تأمین این زیرساخت‌ها کار بزرگی بوده که قابل تقدیر است

وی ادامه داد: نرم استحکام سازی مسکن روستایی در روستاهای شهرستان گناوه بالاتر از نرم کشوری در روستاها است که کمک بسیار خوبی به ایمن سازی و بالا بردن ایمنی سازه‌ها در حوادث غیرمترقبه کرده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیر پیشین بنیاد مسکن شهرستان گناوه و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید گفت: از ویژگی‌های بارز مدیر پیشین تعامل و اعتماد متقابل با همکاران، مردم داری و توانایی بالا در برخورد با مردم و ارباب رجوع، تعامل بسیار خوب با مدیران حوزه کاری خود و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بود که در مسئولیت جدید نیز برای وی آرزوی توفیق داریم.

در این آئین از تلاش‌های و خدمات علی افرند رئیس پیشین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه تقدیر و مهدی احمدی منفرد به عنوان رئیس جدید معارفه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.