پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با فعالیت این ۲ سامانه ناپایداری‌های جوی و دریایی در این استان و روی دریا افزایش می‌یابد.
وی بیان کرد: فعالیت نخستین سامانه بارشی بتدریج از فردا آغاز و در روز پنجشنبه تشدید می‌شود.
مساعدی ادامه داد: با خروج سامانه نخست، سامانه بارشی دوم از عصر روز جمعه وارد استان بوشهر می‌شود که فعالیت آن تا پایان روز شنبه روی دریا و این  استان ادامه می‌یابد.
وی اظهار داشت: در این مدت آسمان استان به تناوب ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، گاهی رگبار پراکنده باران و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و دریا نیز به تناوب مواج و طوفانی خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، از امشب بتدریج افزایش ابر و فردا در برخی نقاط بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق و افزایش سرعت باد پیش بینی‌ می‌شود.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و از فردا جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.
وی گفت: در این مدت ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از فردا بتدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی استان گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، جزر اول ۰۴:۲۹ ، مد دوم ۱۱:۳۶ و جزر دوم ۱۹:۳۱ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.