پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: منشا این گرد و خاک ها داخل استان و به دلیل وزش بادهای جنوبی روی دریا است.
وی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش تندبادهای لحظه ای به همراه گردوخاک، گاهی رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق در برخی نقاط استان بویژه مناطق مرتفع است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری گاهی غبار محلی و در ساعاتی از روز بویژه بعد از ظهر تا شب در برخی نقاط استان و گاهی روی دریا همراه با وزش باد، رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی پیش بینی شده است.
مساعدی اضافه کرد: دراین مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت 10 تا 36 و در هنگام ناپایداری در برخی نقاط استان بطور لحظه ای بیش از 40کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتی متر گاهی تا 120 و در سواحل جنوبی در بعد از ظهر گاهی تا 150 سانتی متر پیش بینی می شود.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا 02:20 دقیقه بامداد، مد اول08:51، جزر دوم 16:05 و مد دوم 22:12 خواهد بود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.