در این برنامه فرماندار به همراه شماری از اعضای کمیته نظارت مقابله با ستاد کرونا این شهرستان باحضور در این صنوف با اهدای لوح سپاس از همکاری آنان در رعایت توصیه‌های بهداشتی، قدردانی کردند.

فرماندار گناوه گفت: بلحاظ شرایط خاص ویروس کرونا، پروتکل‌های  بهداشتی توسط مردم و صنوف باید دقیق رعایت و انجام شود.

غلامرضا مهرجو افزود: براساس بازرسی‌های کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا این شهرستان صنوف رعایت کننده مسایل بهداشتی شناسایی و در دو گروه جداگانه این کمیته از آنان تقدیر می‌شود.

وی بیان کرد: : بازگشایی اصناف به منزله عادی شدن شرایط و تحت کنترل در آمدن ویروس کرونا نباید تلقی شود و کماکان باید  فروشندگان و مردم موازین بهداشتی را بخوبی رعایت کنند.

مهرجو  اظهارداشت:  بازبودن اصناف کم خطر نیاز ضروری جامعه است که با رعایت کلیه موازین بهداشتی همچنان باید فعالیت کنند. 

فرماندار گناوه گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سلامت مردم همانگونه که برای دولت و نظام یک اصل است در قبال آن مردم و صنوف نیز باید در این زمینه همکاری و مساعدت کنند.

وی بیان کرد: از مردم این شهرستان انتظار داریم کماکان به پروتکل‌های بهداشتی اهمیت دهند و تا آنجا که ممکن است در معابر جز موارد ضروی حضور نیابند  تا بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

در این برنامه از ۶ واحد صنفی شامل ۳  سوپرمارکت مهد،  رویال و عادل ، داروخانه مظفری و دو نانوایی فاریابی و نادم پور تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.