به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار می‌رود همه مردم با ادامه رعایت بهداشت فردی و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی همراه مدافعان سلامت در مبارزه و شکست کرونا باشند.

وی با اشاره به شناسایی سه مورد جدید از ابتلای به کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: تا به امروز مجموع افرادی که در استان بوشهر به کرونا مبتلا شدند به عدد ۱۸۱ رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از مجموع افراد مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا امروز ۱۲۵ نفر به‌طور کامل از این بیماری رهایی یافتند.

۳۷ بیمار در قرنطینه خانگی

وی تصریح کرد: از مجموع بیماران مبتلا شده به کرونا تاکنون ۳۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و در مراقبت خانگی به سر می‌برند.

کشمیری اضافه کرد: از سه بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، دو بیمار از شهرستان بوشهر و یک بیمار از شهرستان عسلویه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: دو بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر، یکی از آنها خانمی ۳۴ ساله است که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و دیگری آقای ۸۲ ساله است که در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.

کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید ساکن شهرستان عسلویه نیز آقایی ۶۱ ساله ساکن شیراز است که با حال عمومی خوب ترخیص و در منزل تحت مراقبت است.

۸ بیمار بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جزئیات مورد جدید مبتلا شده به کرونا را در استان بوشهر چنین عنوان کرد: در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری هستند و روند درمانی خود را سپری می‌نمایند.

کشمیری ادامه داد: در حال حاضر ۴۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر تحت مراقبت قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1416593
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.