به گزارش خبرنگار مهر، جلیل زارع ظهر چهارشنبه در آئین معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتستان با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال و جهش تولید، آموزش‌های ارائه شده توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتستان را مطلوب ارزیابی کرد.

معاون اداری پشتیبانی آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان باید با توسعه سطح مهارت‌های شغلی و گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کنیم.

وی به جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رونق اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروز مهارت آموزی یکی از راه‌های پویایی اقتصادی کشور است و افزایش کیفیت در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند نقش بسیار مهمی در تحول اقتصادی جامعه داشته باشد و این با همت و هماهنگی کارکنان، مربیان و مدیریت جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان دشتستان محقق خواهد شد.

زارع با اشاره به فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای در عرصه مهارت آموزی در سطح شهرستان، آموزش‌های مهارتی را در ایجاد مشاغل بومی و تولیدات بومی مهم برشمردند و ضمن تقدیر و تشکر از ارائه خدمات مرکز بر افزایش تنوع حرفه‌های مورد نیاز شهرستان دشتستان تاکید کرد.

معاون اداری و پشتیبانی آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر توسعه کارآفرینی را تنها راه حل برون رفت از مشکل اشتغال دانست و گفت: مهارت آموزی نسل جوان در کنار تحصیل مهم‌ترین نیاز جامعه در مسیر رفع معضل بیکاری است.

در پایان این مراسم از زحمات چند ساله ابراهیم مهدی فرامرزی با اهدا لوح سپاس قدردانی شد و طی حکمی هادی توسلی به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان دشتستان منصوب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.