سید فخرالدین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه از امروز سه شنبه (۲ اردیبهشت) بخشی از واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی و فست فودی ها اجازه فعالیت دارند.

رئیس اتاق اصناف گناوه افزود: این واحدهای صنفی شامل ساندویچی، کبابی، پیتزافروشی، آش فروشی، بستنی فروشی و مرغ کنتاکی است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، دریافت کد سلامت، استفاده از پیشخوان و بدون استفاده از میز و صندلی در شرایط فعلی می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

حسینی یادآور شد: چنانچه هر یک از موارد یاد شده رعایت نشود واحد صنفی پلمب خواهد شد.

وی گفت: در خصوص آغاز به کار آرایشگاه‌ها هم منتظر تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا استان هستیم که تا چهارشنبه هفته جاری مشخص خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف گناوه بیان کرد: سایر صنوف پرخطر همچنان تعطیل هستند و هر گونه فعالیت مجدد، منوط به تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا است.

با شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از مشاغل و کسب و کارها به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس و حفظ سلامت هموطنان و همشهریان تعطیل شد.

پس از گذشت قریب به دو ماه و با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در سراسر کشور و بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا کسب و کارهای کم خطر و مرحله‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار خود را از سر گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.