پیام رفیعی روز سه‌شنبه در این رابطه افزود: برنامه پیش بینی شده برای سال ۹۸، تولید ۳۰۶ هزار تن پلیمر در واحد پلی اتیلن سنگین و در کنار ۳۵ روز توقف عملیاتی مجاز بوده است که تنها با ۱۵ روز توقف به رکوردی معادل ۳۰۸ هزار تن در سال دست یابد.

وی بیان کرد: ثبت این رکورد با توجه به تنوع گریدها و سختی پروسه تولید آنها حائز اهمیت است.

رفیعی ادامه داد: ۶۰ درصد تولید انجام شده در سال ۹۸ از گریدهای مورد توجه بازار در نظر گرفته شد که با توجه سختی مسیر تولید این گریدها موفقیتی بزرگ برای شرکت به شمار می‌آید.

وی بااشاره به اینکه هدف واحد پلی اتیلن سنگین در سال جدید حفظ و ارتقا سطح کمی و کیفی تولیدات  است افزود: انتظار می رود روند رو به رشد واحد با ثبت رکوردهای جدید به لحاظ کیفی و کمی در کنار تولید پایدار و ایمن حفظ شود

رئیس واحد پلی اتیلن سنگین  افزایش ظرفیت تولید را هدفی دیگری برای واحد برشمرد و توجه به آن را با در نظر گرفتن کاهش قیمت جهانی اتیلن بسیار مهم دانست.

وی با اشاره به چالش‌های صادراتی کنونی گفت: سرمایه گذاری در بخش افزایش ظرفیت تولید نکته مثبت و مهمی است که باید علاوه بر توجه به آن، برای حفظ رشد اقتصادی شرکت، همزمان به سمت طراحی گریدهای جدید حرکت و یا سبدی از محصولات با حاشیه سود بیشتر را برای آینده تولید شرکت در نظر گرفته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.