فرماندار گناوه گفت: بیمارستان امیرالمومنین (ع) تنها بیمارستان شمال استان بوشهر است که به‌عنوان بیمارستان ویژه در بستری بیماران کرونایی انتخاب شد و با داشتن کادری مجرب و تخصصی توانست به خوبی عمل کرده و به درمان بیماران بپردازد.

غلامرضا مهرجو افزود: اگر تعطیلی به موقع بازار تجاری گناوه به صورت خودجوش انجام نمی‌شد نمی‌توانستیم امروز با سربلندی اعلام کنیم که در درمان این ویروس ویرانگر موفق عمل کرده ایم.

وی اظهار کرد: بیمارستان گناوه با داشتن تنها هفت تخت آی سی یو  جوابگوی درمان حجم زیادی از بیماران را نداشت اما با تعطیلی به موقع بازار و پشتیبانی مردم از پویش در خانه بمانیم توانستیم از این بیماری همه گیر جهانی سربلند بیرون آئیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: تقدیر مردم و خیران از کادر درمانی نشانه قدرشناسی آنها  از پزشکان و پرستارانی است که در مرکز خطر مبارزه با ویروس کشنده کرونا قرار دارند.

دکتر سعیدکشمیری افزود: از بدو شروع ویروس کرونا در کشور یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های بخش درمان استان، وجود بازارهای تجاری از جمله شهرستان گناوه و دیلم بود که روزانه هزاران مسافر  برای خرید و گردش به این استان سرازیر می‌شدند اما با هوشیاری و درایت بازاریان و تعطیلی به‌موقع  کسب کار خود کمک بزرگی به بخش درمان استان بوشهر شد و توانستیم در کنترل این ویروس با امکانات اندک موفق عمل کنیم.

وی بیان کرد: پزشکان و پرستاران استان بوشهر در حوزه درمان به وظیفه خود عمل کردند و بدون هیچ چشم‌داشتی بیماران را درمان کردند.

کشمیری ادامه داد: کم و کاستی‌هایی در حوزه درمان استان بوشهر وجود دارد که با همت خیران و همچنین مسئولان استانی و کشوری مسایل و مشکلات بیمارستان‌های استان برطرف می‌شود.

این خیر گناوه‌ای گفت: هر چند این اقدام پاسخگوی زحمت‌های شبانه روزی کادر درمانی نیست اما تلاش شد با برگزاری چنین آئینی از پزشکان و پرستاران بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و به آنان روحیه داده شود.

عباس علیشاهی افزود: تقدیر از مدافعان عرصه سلامت در مقابل کار بزرگی که این سربازان برای حفظ سلامت جامعه انجام دادند بسیار ناچیز است.


 رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: مهندس علیشاهی یکی از خیران حوزه درمان گناوه است که تاکنون  کمک‌های زیادی در این عرصه کرده است.

علی دریانورد افزود: احداث اولین پایگاه انتقال خون درگناوه به عنوان سومین پایگاه انتقال خون در استان بوشهر و آغاز عملیات اجرایی بیمارستانی بزرگ در این شهرستان که مراحل اداری آن به پایان رسیده و به زودی با هزینه شخصی این خیر احداث می‌شود، بخشی از کمک‌های این خیر است.

وی اظهار کرد: از بدو ورود این ویروس به کشور خیران زیادی به حوزه درمان گناوه کمک کردند و با تهیه ماسک،گان بهداشتی و دستکش این بیمارسان را در خدمت رسانی به بیماران یاری کردند که از زحمت همه آنان تقدیر و تشکر می‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع و تاکنون دارای ۲۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا و 2 نفر نیز در اثر ابتلا به این ویروس فوت شدند.

ست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.