به گزارش خبرنگار مهر، حسن بحرینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر پیگیری و تلاش‌های فراوانی را داشته است.

وی از تشکیل مستمر نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان و تشکیل جلسات کمیته رونق تولید درجهت حمایت و توسعه واحدهای صنعتی خبر داد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: با این تلاش‌ها موفق شدیم بخشی از مشکلات بنگاه‌های تولیدی را مرتفع و چرخه اقتصادی برخی از واحدهای راکد را دوباره فعال کنیم.

وی افزود: طی سال ۹۸ تعداد ۵۱ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۷۶ هزار و ۷۷۱ میلیارد ریال و اشتغال دو هزار و ۷۰ نفر صادر شده که از نظر تعداد حدود ۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

بحرینی بیان کرد: از مجموع ۵۱ فقره پروانه بهره برداری صنعتی صادر شده طی سال ۹۸ در استان بوشهر تعداد ۳۹ فقره از سوی این سازمان و مابقی از سوی سازمان مناطق ویژه اقتصادی استان بوده است.

وی گفت: تا پایان سال ۹۸ تعداد ۵۸۶ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با مجموع سرمایه گذاری ۲۹۰ هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال و اشتغال ۳۲ هزار و۳۹۷ نفر تحت پوشش سازمان صمت موجود است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.