عبدالعلی صیادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با همکاری جمعی از خیران و کمیته مشارکت ستاد مقابله با کرونا، گروهی از داوطلبان و جوانان این جمعیت با شناسایی خانوارهای بی بضاعت و بدون درآمد که عمده آنان معلولان جسمی حرکتی، کم ذهن، نابینایان و ناشنوایان بودند، اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی کردند.

وی اظهارداشت: بسته‌های بهداشتی بین ۲۰۰ خانوار شناسایی شده توزیع شد که شامل برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، روغن، پیاز ، سیب زمینی، میوه، پودررختشویی، شامپو، ماسک ، دستکش  و مواد ضدعفونی است.

صیادی گفت: سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و امدادی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و  گام‌هایی مهم در عرصه حفظ سلامت شهروندان برداشته است.

وی افزود: مسئول کمیته جذب مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا برعهده جمعیت هلال احمر این شهرستان است که کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع‌آوری و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان که با بیماران کرونایی روبرو هستند، قرار می‌دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: این کمتیه نیازهای اساسی بیمارستانی نظیر ماسک، دستکش، گان و بادگیر  را در بخش های اتفاقات اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن و تریاژ سرپایی و بستری کرونا را تامین می‌کند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.