داود بهادری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مطالبی که در فضاهای مجازی در باره اینکه ظرفیت شناور مسافربری تکمیل بوده و حتی  بیش از آن در کف اضافه مسافر داشته، انتشار یافته‌است، صحت ندارد.

وی اظهارداشت: طبق مصوبه مدیریت بحران جزیره خارگ، جابه جایی پرسنل شرکت و بومی‌های آن منطقه ظرفیت ۵۰ درصد را درنظر گرفته بود اما از آنجا که تنها امروز ۲ سرویس جداگانه برای این عده  درنظر گرفته شده بود، با توجه به ممنوعیت تردد در ۲ هفته اخیر بنا به خواست و توجیه مسئولان شرکت نفتی با تعداد بیشتر و حدود ۸۰ درصد ظرفیت به آن جزیره انتقال یافتند.

بهادری گفت: در این سرویس حداقل ۱۰ صندلی خالی و مسافر اضافی سوار نشده بود که نیاز به نشستن در کف راهرو و کف شناور باشد.

رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه  افزود: سرویس دوم کشتی‌ مسافربری ویژه بومی‌های جزیره خارگ است که طبق مصوبه با ظرفیت ۵۰ درصد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عصر روز جاری به آن منطقه نفتی حرکت خواهد کرد.

وی  کرد: سرویس بعدی که فردا انجام خواهد شد با ظرفیت ۵۰ درصد انجام که ۷۰ درصد به بومی‌های جزیره خارگ دارای کارت و ۳۰ درصد به پرسنل شاغل در شرکت‌های نفتی اختصاص خواهد یافت.

در فضای مجازی مطالبی همراه با تصویر از محل ترمینال مسافربری دریایی مبنی بر اینکه کشتی مسیر گناوه - خارگ با ظرفیت تکمیل و اضافه مسافر بدون رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به این جزیره حرکت کرده، انتشار یافته است.

بندر گناوه در شمال استان بوشهر در سواحل نیلگون خلیج فارس واقع و نقش پسکرانه جزیره خارگ را بخصوص در جابجایی مسافر و تامین موادغذایی و مصالح برعهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.