رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گناوه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: خانوارهایی که خطوط گازرسانی در محل سکونت آنان اجرا شده و علمک گاز در ورودی منازل آنان نصب است اما به شبکه متصل نشده‌اند، سهمیه نفت سفید تعلق نمی‌گیرد که با پیگیری استاندار بوشهر این مشکل حل شد.

وهاب تنگسیری افزود: این عده از خانوارها برای دریافت نفت سفید در مرحله اول در سامانه اینترنتی "نیو تجارت آسان" درخواست خود را ثبت و پس از تایید اداره گاز که بصورت آنلاین انجام می‌شود، اقدام کنند.

وی اظهارداشت: در این دوره سهمیه نفت سفید با کالابرگ انجام نمی‌شود و از طریق شماره حسابی که در این سامانه توسط خانوارها باید اعلام شود، تعلق خواهد گرفت.

رئیس شرکت پخش فرآوردهای نفتی گناوه گفت: براساس سهمیه بندی صورت گرفته خانوارهای ۱ و ۲ نفره ۱۲۰ لیتر، ۳ و ۴ نفره ۱۶۰ لیتر و ۵ نفر به بالا ۲۰۰ لیتر سهمیه اختصاص یافته که در کارت بانکی آنان منظور شده‌است.

وی بیان کرد: مشکلی در زمینه تامین و عرضه سوخت نفت سفید در شهرستان گناوه وجود ندارد و خانوارهای مشمول می‌توانند بادردست داشتن کارت بانکی براساس میزان سهمیه‌ای که به آنان اختصاص یافته‌است به جایگاه‌ها مراجعه و دریافت کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.