محمد بازیاری روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: صنوف در زمان بازگشایی مغازه‌های خود باید اسپری ضدعفونی دست برای استفاده مشتریان در ورودی تهیه و تامین و ماسک  و دستکش داشته باشند.

وی اضافه کرد: صنوف مجاز به فعالیت  برای جلوگیری از تجمع در ارایه خدمات باید به صورت پیشخوان بسته انجام و با یک میز کار ورودی‌ها را مسدود و در همان نقطه سفارش‌ها را دریافت و تحویل دهند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا گناوه  بیان کرد: تا جایی که امکان دارد فروشگاهه‌ای مجاز به سمت فروش تلفنی، اینترنتی و مجازی رفته و به روش پیک با رعایت پروتکل بهداشتی به دست مشتری برسانند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا در اطلاعیه‌ شماره۲ طرح فاصله‌گذاری هوشمند جزییات جدید فعالیت های صنفی را برای اطلاع عموم مردم منتشرکرد.

 طرح فاصله‌گذاری هوشمند ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است که از اسفندماه همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران اجرا شده و در این مرحله، تنها مشاغل غیر پر ریسک همراه با التزام به  رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از تاریخ ۲۳ فرودین در استان‌های کشور شروع به کار و از ۳۰ فروردین در تهران مجوز فعالیت پیدا می‌کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.