آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در بازدید از واحدهای توزیع مواد بهداشتی و معیشتی افزود: مردم در عرصه رسیدگی به افراد نیازمند همواره نقش مهم و تاثیرگذاری داشته‌اند که در بحران بلایا از جمله ویروس کرونا این نقش پررنگ‌تر شده است.

وی بیان کرد: با این وجود در عرصه بحران کرونا برخی افراد از نظر اقتصادی و معیشتی به شدت دچار آسیب شدند که رسیدگی به این افراد امری مهم و ضروری است.

صفایی بوشهری با قدردانی از گروه‌های جهادی اظهارداشت: گروه‌های جهادی و بسیجی در امر رسیدگی به افراد آسیب دیده نقش مهمی ایفا می‌کنند که باید این نوع خدمات تا بهبودی وضعیت جامعه ادامه یابد.

مجری طرح تهیه و توزیع مواد بهداشتی و معیشتی در بوشهر افزود: گروه‌های جهادی در جریان بحران انتشار ویروس کرونا با تولید و تهیه مواد بهداشتی و معیشتی به یاری افراد آسیب دیده جامعه شتافتند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی افزود: این اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی که در تعداد انبوه توسط مساجد، هیات های مذهبی و نهادهای مردمی تهیه شده بود در اختیار ستاد جشن‌های نیمه شعبان استان بوشهر قرار گرفت.

وی بیان کرد: این بسته‌ها ابتدا در مصلی نماز جمعه بوشهر مستقر و با مدیریت ستاد جشن‌های میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) میان اقشار آسیب پذیر و نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.