سعید مسیگر روز دوشنبه در این رابطه افزود: ما در نیم فصل دوم جزو تیم‌های خوب لیگ بودیم و توانستیم در این نیم فصل در جمع ۶ تیم اول قرار بگیریم.

وی افزود: با این شرایط و وقفه‌ای که به وجود آمده است شرایط برایمان سخت شد چرا که تیم ما از این تعطیلی ضرر کرده است. 

مسیگر تاکید کرد: ما ترسی از ادامه لیگ نداریم و ورزش فوتبال به ثانیه و دقیقه‌ای بستگی دارد.

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر گفت: شرایط همه تیم‌ها یکسان است و به طور تقریبی همه بازیکنان باتوجه به برنامه تمرینی که وجود دارد، تمرین می‌کنند و شاهین هم از این قاعده مستثنی نیست.
وی بیان کرد: به هر حال پس از این بحران، بازیکنان باید به تمرین‌های گروهی برگردند و شرایط‌ آنها از نظر بدنی و هوازی باید به وضعیت مناسبی برسند چراکه تمرین‌های انفرادی قابل مقایسه با تمرین‌های گروهی نیست.

 وی اظهار داشت: تیم ما تا ۱۵ هفته ابتدایی امتیاز کمی کسب کرده بود اما اکنون امتیازهای خوبی جمع کرده و تا خارج شدن از منطقه سقوط فاصله‌ای ندارد. 

مسیگر عنوان کرد: به طور قطع اگر لیگ ادامه پیدا کند ما در لیگ خواهیم ماند و اکنون فقط منتظر اعلام سازمان لیگ برای شروع دوباره تمرین‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر درباره وضعیت قراردادهای اعضای باشگاه با توجه به تعطیلی لیگ عنوان کرد: بحث قراردادها و نحوه پرداخت مالی به قسمت حقوقی باشگاه ربط دارد اما به هر حال باید جوری باشد که حق کسی ضایع نشود.
مسیگر افزود: تاکنون ۶۰  درصد از قرارداد بازیکنان ( ۵۰ در صد پرداخت شده و ۱۰ درصد دیگر اسناد مالی آن آماده شده و بزودی پرداخت می‌شود) و ۷۰ تا ۸۰ درصد قرارداد کادر فنی نیز پرداخت شده است.

وی گفت: میشو سرمربی شاهین با اولین پروازی که از کرواسی به مقصد ایران باشد، خواهد آمد و مشکلی از این بابت وجود ندارد و شپارویچ دستیار وی اکنون در ایران است و برنامه‌های سرمربی تیم را به خوبی پیش می‌برد.

شاهین شهرداری بوشهر اکنون با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.