حجت الاسلام سید علی حسینی روز جمعه در پیامی در فضای مجازی افزود: با همکاری و همراهی و وحدت کلمه مشکلات جامعه مثل ویروس کرونا را پشت سر بگذاریم.

وی اضافه کرد: مردم در روز سیزده بدر در خانه ماندند و به توصیه های پزشکی عمل کردند، کرونا آسیب زیادی داشته و جان جمعی را گرفت و کسب و کار تعطیل کرد اما دستاوردهایی خوبی هم داشته‌است که یکی از آنها افزایش وحدت بین مردم و مسئولان است.

امام جمعه دیر بیان کرد: برجسته شدن نقش کادر درمانی و نقش دین و روحانیت و آمادگی برای فداکاری، ظهور روحیه فداکاری و ایثارگری جوانان و گروه‌های جهادی در ضد عفونی کردن معابر و تهیه وسایل پزشکی و بهداشتی از دیگر دستاوردهای کرونا بود.

وی گفت: باید از این مشکل ویروس عبرت بگیرم و قدر سلامتی خود را بدانیم زیرا سلامتی سرمایه بزرگ الهی است.

حسینی اضافه کرد: کرونا باعث شد که به آسیب پذیری خود و قدرت خالق پی ببریم و ضعف و ناتوانی خود را بدانیم.

وی با اشاره به تولد علی اکبر و نام‌گذاری روز جوان گفت: جوانان خضرت علی اکبر را الگوی خود قرار دهند زیرا سرمایه جامعه هستند و خود را به زیور علم و حلم آراسته و نقش  ایفا کنند.

امام جمعه دیر با اشاره به هفته مهدویت گفت: مردم بویژه جوانان امسال شهر را آذین بندی و چراغانی کنند و دعای فرج، عهد و ندبه داشته باشند و به مردم فقیر و نیازمند کمک کنند.

وی در باره یاوه گویی و تهدید آمریکا گفت: در زمان حاضر داخل آمریکا دچار مشکل هستند و در مقابل ویروس کرونا درمانده و فریاد پرستاران و کادر درمانی آنها بلند شده‌است و برای فرافکنی دست به ماجراجویی زده و ما اعلام می کنیم اگر خطایی کنید درس پشیمان کننده‌ای به شما خواهیم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.