مدیرمسئول روزنامه پیام عسلویه روز جمعه با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی چاپخانه‌ها و پرهیز از چاپ کاغذی  رسانه‌های مکتوب و بنا به تصمیم کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی این ستاد، تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، این روزنامه محلی استان بوشهر فقط به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود. 

مازیار هوشمند افزود:  چاپ نکردن نسخه کاغذی رسانه‌های مکتوب، یک تصمیم ملی و در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است و تا پایان این طرح ادامه دارد. 

مازیار هوشمند با اشاره به اینکه فعالیت کارکنان این روزنامه به صورت دورکاری و انتشار این مطبوعه به شکل انتشار الکترونیکی است، افزود: انتشار یک رسانه کاغذی مستلزم فعالیت مجموعه‌ای از افراد شامل خبرنگاران، چاپخانه‌ها و عوامل توزیع است و ادامه فعالیت به شکل سابق ممکن است به شیوع بیشتر بیماری کرونا دامن بزند، از ایت رو روزنامه پیام عسلویه تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت کاغذی چاپ نمی‌شود، و نسخه الکترونیکی آن منتشر و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

مدیرمسئول روزنامه پیام عسلویه گفت: نسخه الکترونیکی این روزنامه از طریق سایت این رسانه به نشانی payameasalooye.ir با قابلیت‌های نسخه کامل pdf، بریده مطالب و متن نوشتاری مطالب قابل دسترسی مخاطبان و علاقمندان به این روزنامه است. 

هوشمند افزود: علاوه بر سایت این روزنامه، نسخه الکترونیکی از پایگاه‌های مختلف فروش الکترونیکی نشریات کاغذی قابل دسترسی و خریداری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.