حجت الاسلام حسن مصلح روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سالی که جهش تولید نام‌گذاری شده‌است رهبر معظم انقلاب بر لزوم برنامه‌ریزی و عزم مسئولان، صنعتگران، کارآفرینان و آحاد مردم بر جهش تولید ملی تاکید کردند.

.وی بیان کرد: در سال‌های پیش رهبر معظم انقلاب  در ۱۷ مورد از نام‌گذاری‌ها موضوع‌های اقتصاد و تولید را  مطرح کردند که این تأکیدها، اهمیت و سرنوشت ساز بودن اقتصاد کشور را نشان می دهد.

مصلح  با تاکید بر پویایی اقتصاد در کشور ادامه داد: ضرورت دارد هم مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی و عموم مردم به دور از هرگونه شعار زدگی موضوع اقتصاد و رونق تولید و نقش آن در رفاه مردم و تحقق استقلال اقتصادی را جدی گرفته و با برنامه ریزی صحیح و فرهنگ سازی در این عرصه نیز قوی شویم تا بر توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان عنود و لجوج فائق آییم.

وی  با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در باره اقتتصاد گفت : اقتصاد قوی نقطه قوت و عامل مهم سلطه ناپذیری و نفوذ ناپذیری کشور است.

امام جمعه برازجان بیان کرد : همه مسئولان و ملت ایران توجه دارند حدود ۳۰ سال است که رهبر انقلاب اسلامی سال‌ها را با توجه به اقتضائات و مصالح کشور نام‌گذاری می‌کنند که در سال‌های اخیر موضوع مهم و مورد تاکید ایشان بحث اقتصاد و رونق تولید در کشور است.

وی تاکید کرد: در این میان چیزی که قابل توجه و دقت است عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مسائل و موضوع اقتصاد است که در سال‌های اخیر بر موضوع عدالت اجتماعی، صرفه جویی، وجدان کاری و انضباط اقتصادی، پرهیز از اسراف و حفظ ثروت و منابع کشور، اشتغال و کار مضاعف، حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی ،حماسه آفرینی دراقتصاد ، مدیریت جهادی در عرصه اقتصادی و فرهنگی ،تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید، بالاخره در سال جدید بر جهش تولید تاکید داشته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.