به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که طی ۲۰ سال گذشته در کمیته امداد اجرایی شده، طرح اکرام ایتام است که با حضور خیرین نیکوکار موفقیت‌آمیز بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در بهمن‌ماه سال گذشته پویش جذب حامی در سطح کشور اجرایی شد که در قالب آن، ادارات کل کمیته امداد در سراسر کشور تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال، جذب یک‌میلیون نفر حامی را در دستور کار قرار داده‌اند.

لطفی عنوان کرد: سهم استان بوشهر در این پویش، جذب ۱۶ هزار حامی نیکوکار بود که طی ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته موفق به جذب ۱۳ هزار حامی شده‌ایم.

وی با قدردانی از مردم خیر و نوع‌دوست استان بوشهر، ادامه داد: بر اساس شاخص‌های مرکز، استان بوشهر موفق شد طی دو ماه به جای جذب ۸ هزار نفر حامی در این پویش، ۱۳ هزار حامی را جذب کند که از این حیث با تحقق ۱۳۳ درصدی در رتبه اول کشور قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۷ هزار خیر حامی ایتام در استان بوشهر، ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به هفت هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر کمک کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1390622
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.