حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز دوشنبه به همراه فرماندار در دیدار با شهردار این شهر در شهرداری افزود: مردم گناوه پس از سال‌ها،  شاهد اقدام‌هایخوبی در حوزه مدیریت شهری هستند که هر کدام از آن‌ها مشکلات اصلی شهر را برطرف می‌کند.

وی اظهارداشت: بهره برداری از پل سردار شهیدسلیمانی از آرزوهای دیرینه مردم بود که عملیات عمرانی آن به شکلی تحسین برانگیز در ۷ ماه با سرعتی چشمگیر به سرانجام رسید.

امام جمعه گناوه گفت: احداث و ساماندهی میدان امام علی(ع) نیز از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم گناوه بود که قبل از شروع ضمن وقوع سوانح متعدد، سیمای نامطلوبی به ورودی شهر داده بود اما با اقدام  شهرداری این پروژه نیز به بهره برداری نزدیک شده و  نقشی مهمی در بهبود سیما و منظر شهری خواهد داشت.

وی با تبریک روز ۲۵ اسفند روز شهردار ادامه داد: شروع عملیات احداث پل جدید در ورودی شهر نیز بی شک از ماندگارترین و مهم‌ترین  خدمات شهردار و مجموعه شهردای  گناوه است که با بهره‌برداری از آن مطالبه شهروندان برطرف خواهد شد.

فرماندار  گناوه با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های بی وقفه شهرداری گفت: مردم گناوه شاهد تکاپو و تلاش در کلیه واحدهای شهرداری هستند  که جای تقدیر دارد.

غلامرضا مهرجو افزود: شهرداری گناوه در کنار فعالیت‌های مربوطه ، عملکردی خوبی نیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان داشته است.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه ۷۰ هزارنفر از جمعیت ۱۰۳ هزارنفری این منطقه را درخود جای داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.