به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا تلاش‌های گسترده‌ای هم در حوزه اطلاع‌رسانی و آموزش و هم در زمینه بهداشت فردی و عمومی صورت گرفته است.

وی با اشاره به همکاری سپاه امام صادق (ع)، منطقه دوم دریایی سپاه، ارتش، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: بوشهر به چهار بخش تقسیم شده است و هر یک از نهادها مسئولیت ضدعفونی‌کردن یک منطقه را بر عهده گرفته است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: در زمینه تأمین مواد ضدعفونی و آموزش مردم نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: انتظار داریم مردم هم این بیماری را جدی بگیرند و مطمئن باشند که خادمان مردم در هر لباسی که باشند شبانه‌روز در کنار شما هستند و دغدغه شما را دارند و می‌طلبد با توجه به شعور بالای مردم استان شاهد همکاری در این زمینه باشیم.

ستوده با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود دید و بازدیدهای عید به حداقل برسد تصریح کرد: مردم از حضور در تجمعات و اماکن عمومی اجتناب کنند و مسائل بهداشتی و قرنطینه‌ای را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه با همدل و همکاری همگانی در استان بوشهر می‌توانیم کارنامه موفقی در پایان این بحران داشته باشیم، افزود: به عنوان خادم مردم خواهش دارم که علاوه بر بهداشت فردی به ما کمک کنند تا به بهترین شکل این بحران را سپری کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: یک مدل برای میزان و نحوه ضدعفونی‌کردن محلات و مناطق شهر بوشهر طراحی می‌شود و این مدل در همه شهرها و روستاهای استان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.