ابوذر دهدار شنبه‌شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری پس از بررسی کارشناسانه در کمیسیون برنامه و بودجه شورا در صحن شورا مطرح و تصویب شد.

وی بیان کرد: رویکرد اصلی  بودجه در سال ۹۹  بهره‌برداری پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پروژه‌های شاخص‌، توسعه متوازن  و توجه به محلات کم برخوردار در اجرای طرح های عمران شهری برای آبادانی تمام محله‌های شهر بوشهر است.

دهدار ادامه داد: بودجه سال ۹۹ شهرداری بندر بوشهر در مقایسه با سال گذشته  از رشد ۳۲ درصدی  برخوردار است.  

وی با اشاره به اینکه بودجه عمرانی سال ۹۹ شهرداری بوشهر ۱۷۰ میلیارد تومان است گفت: از این میزان ۲۰  میلیارد تومان به آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر، هشت میلیارد تومان به بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر، ۱۳میلیارد تومان به  تقاطع غیر همسطح میدان آزادی و مطهری، ۳۰ میلیارد تومان احداث پارکینگ طبقاتی و ۱۰ میلیارد تومان بازگشایی معابر در گذر اختصاص یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اختصاص ۲میلیارد تومان برای بهسازی بازار ماهی فروشان و صفا، اختصاص پنج میلیارد تومان برای اعتبارات  داخلی، هفت میلیارد تومان اعتبار استانی برای  احداث گذر سرتل به نیروگاه، چهار میلیارد تومان گذر معاینه فنی و فنی حرفه ای در تنگک، یک میلیارد تومان احداث خانه خدمات اجتماعی، ۲ میلیارد تومان سرای محلات و فرهنگسرا، یک و نیم میلیارد تومان احداث چهار زمین چند منظوره در محلات شهر بوشهر،  پنج میلیارد تومان توسعه فضای سبز و یک و نیم میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات آتش نشانی را از مهمترین اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد.

دهدار ادامه داد: در بودجه سال ۹۹ شهرداری  سعی شده بودجه به طور متوازن برای مناطق مختلف شهر تدوین شود همچنین اولویت بندی و بازه زمانی اجرای پروژه‌ها نیز در بودجه مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.