رحیم جمالی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا شهرداری بندر کنگان با ۲ اکیپ فعال از آتش نشانی و خدمات شهری مجموعا با بیش از ۱۵ نیرو و چند دستگاه ماشین آلات و امکانات مربوطه و در دو شیفت روز و شب ضدعفونی مراکز عمومی، تجاری ، درمانی، مذهبی ، آموزشی ، ادارات ، ایستگاهها و بانک ها را در دستور کار خود قرار داده است .

وی بیان کرد: عملیات  ضدعفونی با هدف مقابله با ویروس و پیشگیری از خطرات احتمالی آن بصورت محله به محله انجام می شود.

شهردار کنگان با تشکر از همه گروههای جهادی و مردمی و بسیجیانگفت: مقابله با این ویروس تبدیل به یک بسیج همگانی شده و در شهر کنگان علاوه بر شهرداری ، گروههای جهادی متشکل از بسیجیان ، اصناف و بازاریان و اقشار و صنوف مختلف مردمی در ضدعفونی شهر مشارکت دارند.

جمالی گفت: مسئولان استان و شهرستان همه توان خود را برای حفظ سلامت شهروندان بکار بسته اند تا بزودی شاهد رفع این مشکلات و نابودی ویروس کرونا باشیم.

وی از شهروندان خواست با عمل کردن به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با مسئولان همکاری داشته باشند.

شهردار کنگان عنوان کرد: خادمان مدیریت شهری دوشادوش سربازان خستگی ناپذیر و ایثارگر عرصه سلامت و درمان ، در کنار شهروندان در صف مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند تا مردم با  آرامش خیال به کار و زندگی خود ادامه دهند.

۷۲۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.