احمد بارگاهی روز جمعه در این رابطه افزود: خانه‌های بازی، فرهنگسراها، کتابخانه، زمین‌های چمن ورزشی محلات، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و فرهنگی از همان روز اول لغو برنامه‌های تجمعی، برای پیشگیری از انتشار این ویروس تعطیل شده و همه برنامه‌هانیز لغو شدند.
وی بیان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از سطح شهر ۲ زمین چمن مصنوعی فعالیت آنها در جریان  بود که علاوه بر تعطیلی تذکری جدی به مالکان انها داده شد.

بارگاهی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ برای اطلاع‌رسانی و دریافت پیشنهادها و انتقادهای مردم درباره موارد مربوط به کرونا است و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف یا بی‌احتیاطی درخصوص این بیماری، شهروندان بوشهری می‌توانند از طریق این سامانه گزارش کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

وی افزود: همچنین همشهریان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرامی این سازمان به نشانی bu.farhangi برای دریافت نکات آموزشی و بهداشتی و یا گزارش تخلف، با همکاران ما در ارتباط باشند.

بارگاهی اظهارداشت: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری در هفته‌های گذشته مکان‌های تبلیغات شهری را به  توصیه‌های بهداشتی درباره پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اختصاص داده است.

وی ادامه داد: دریافت پیام‌های آموزشی از مراکز بهداشت استان و وزارت بهداشت و تهیه پوسترهای آموزشی، ساخت برنامه‌های آموزشی، ساخت موشن گرافیک و  پویانمایی برای انتشار در فضای مجازی از دیگر اقدام‌های این سازمان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.