علیرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به احتمال شیوع بالای بیماری کرونا از طریق مراکز عرضه مواد غذایی با کوچک‌ترین تخلف در این زمینه به شدت برخورد می‌شود و محل متخلف پلمب خواهد شد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه: افزود: از آنجایی که امکان انتقال بیماری از طریق قلیان بسیار بالاست فعالیت اماکن عرضه قلیان به هر نحو ممنوع است و در این راستا توسط شبکه بهداشت ۹ مکان عرضه قلیان در گناوه برای همیشه پلمب شدند.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده یا گزارش شهروندان در خصوص عرضه قلیان با عرضه کننده به شدت برخورد خواهد شد و محل کسب پلمب می‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه نان یکی از مهمترین راه‌های انتقال ویروس کرونا است بیان داشت: به همه نانوایی‌ها در شهرستان گناوه ابلاغ شده است نان را به صورت بسته بندی به مردم بدهند و فرد متولی ضمن رعایت نکات بهداشتی با پول و دستگاه پوز ارتباطی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: پنج نانوایی خاطی در همین راستا در گناوه پلمب شدند.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: یک کارگاه تولید و عرضه شیرینی در شهرستان به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی بخصوص با احتمال بالای انتشار ویروس کرونا به مدت یک هفته پلمب شد.

وی گفت: در این روزهای حساس و بحرانی که ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان گناوه تمام تلاش خود را برای پیشگیری از انتشار کرونا در شهرستان به کار گرفته است و به دلیل حساسیت بالای سلامت آنچه مردم با آن ارتزاق می‌کنند اهمال و سهل انگاری هیچ مکان عرضه مواد غذایی قابل چشم پوشی نیست و به شدت برخورد می‌شود.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با شماره ۳۳۱۲۳۵۶۶ واحد بهداشت محیط این شبکه تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.