محمد حسین ارسطو زاده روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: رویکرد این اداره‌کل براساس مصوبه‌های ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا پیشگیرانه است به همین دلیل از مردم می‌خواهیم در این شرایط به سفر نروند و در خانه بمانند.

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر مبنی بر پذیرش نکردن میهمان در مراکز اقامتی و حتی میهمان سرای اداره‌ها این اداره‌کل با مراکز غیر رسمی اقامتی و بدون مجوز بطور قاطع برخورد می‌کند.

ارسطو زاده گفت: با توجه به اینکه فعالیت میهمان‌پذیرها در این شرایط با جان مردم ارتباط مستقیم دارد با کسانی که برخلاف مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام به پذیرش میهمان می‌کنند برخورد قانونی می‌شود و گذشتی در کار نیست.

وی با اشاره به پلمب چهار واحد خانه مسافر غیر مجاز در 2 روز گذشته گفت: مردم در اجرای دقیق مصوبه‌ها با ما همکاری کنند و امید می‌رود با همیاری مردم و مسئولان از این روزها عبور کنیم و دوباره شاهد رونق گردشگری و صنعت توریسم در استان بوشهر باشیم.

ارسطو زاده ادامه داد: همه فعالان گردشگری می‌توانند با مراجعه به سایت اعلامی که از طرف روابط عمومی این اداره‌کل اطلاع رسانی شدهاست، ثبت مدارک و اعلام خسارت کنند تا با ارسال به وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بررسی قرار گیرد و بی تردید در آینده با تدبیر مسئولان فرصت‌های تفریحی و سفر در نظر گرفته خواهد شد تا دوباره هم نشاط به جامعه برگردد و هم بخشی از زیان فعالان گردشگری جبران شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: شماره تلفن ثابت ۳۳۳۲۳۱۷۷ و شماره همراه ۰۹۱۷۷۷۳۵۵۲۴ دو خط ارتباطی ما با مردم است که می‌توانند همه روزه اخبار دقیق را دریافت و در زمینه فعالیت‌های مراکز اقامتی غیر مجاز اطلاع رسانی کنند تا برابر قانون با آنها برخورد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.