سعید زرین‌فر روز پنج‌شنبه در بازدید از کارگاه‌های تولیدی بوشهر افزود: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران و تاکید استاندار بوشهر در بازدید از برخی از واحدهای تولیدی استان بوشهر بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک تاکید شد.

وی با اشاره به بازدید از یک شرکت دانش بنیان دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: این شرکت توانایی تولید مواد ضدعفونی کننده، ژل و ماسک دارد که زمینه فعال شدن این شرکت فراهم شده است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به بازدید از ۲ کارگاه تولید ماسک در بوشهر گفت: قرار است با همکاری دستگاه‌های ذیربط با مدیریت آموزش فنی و حرفه‌ای ماسک بر اساس نیاز  مردم  تولید شود.
زرین‌فر در خصوص فعالیت یک کارخانه تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده بیان کرد: این کارخانه توانایی تولید روزانه هزار و 400 تا هزار و 500 لیتر الکل مورد نیاز تولید مواد ضدعفونی کننده دارد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: با تمهیدات پیش بینی شده با  همکاری و کمک بخش خصوصی، اتاق بازرگانی، اصناف، تعاون و سایر بخش‌ها امید می‌رود به زودی ماسک و مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم در بوشهر تولید شود.

زرین‌فر گفت: از فردا به تدریج بیشترین ظرفیت ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بوشهر تولید و از راه مبادی فروش با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.