علی ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این عملیات تمام پاساژها،پارک‌ها، خیابان‌های پرتردد شهر ضدعفونی شد.

وی اظهار کرد: عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر دیر از سوی آتش نشانان و تیم های عملیاتی با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب تا فراهم شدن شرایط مناسب همچنان ادامه دارد.

 شهردار بندر دیر اضافه کرد: در این عملیات فرماندهی قرارگاه شفا که شبکه بهداشت و درمان است و گروه‌های جهادی، موکب بیت الزهرا، هلال احمر و بسیج نیز به کمک شهرداری آمده و مقرر شده اقدام مهم ضدعفونی کردن معابر به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

ابراهیمی اولویت نخست شهرداری دیر را ضدعفونی کردن اماکن عمومی و پرتردد همچون بازارخرید و فروش، پاساژها، بازار ماهی و میگو و تره بار عنوان کرد.

وی گفت: طبق دستور العمل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر هرگونه نصب چادر در پارک‌های شهر ممنوع است و اگر مشاهد شود طبق قانون چادر آن‌ها جمع آوری می‌شود.

ابراهیمی با تاکید براینکه دستفروش‌ها اقدام به فروش جنس های خود نکنند افزود: بازار روز (پنجشنبه بازار) این شهر تا اصلاع ثانوی تعطیل و همچنین تا عادی شدن شرایط برای گشت‌های دریایی و ستاد اسکان هیچ برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.