به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ دوم خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای شعار ارتش فدای ملت و با توجه به راه‌اندازی قرارگاه زیستی از روزهای اول مقابله با ویروس کوویدو ۱۹، مرکز خط تولید مواد ضدعفونی کننده فردی، سطوح و اماکن عمومی در این یگان راه‌اندازی شد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر افزود: به دنبال تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در ستاد ارتش و برابر تدابیر فرماندهی نیروی هوایی ارتش و انجام اقدامات تامینی، پیشگیری و درمانی برای ساکنان استان بوشهر، قرارگاه زیستی مقابله با ویروس کرونا از روزهای اولیه در این یگان تشکیل شده است.

طالب زاده با بیان اینکه این قرارگاه از دو بخش شامل بهداری برای ویزیت مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا و بستری مبتلایان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: انجام اقدام‌های علمی و عملی مقابله با این بیماری از فازهای بعدی این مرکز ‌خواهد بود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر جمعه (نهم اسفند) به ۳۸۸ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۳۴ نفر رسیده است همچنین۷۳ نفر از مبتلایان بهبود یافته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.