فرج‌الله شکوهی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود این سامانه تا روز چهارشنبه علاوه بر افزایش پوشش ابر، وزش باد (گاهی شدید) و احتمال گرد و خاک و کاهش موقت دید افقی، همچنین وقوع بارش پراکنده باران و رعدوبرق در برخی نقاط (عمدتاً قسمت‌های شمالی و مرکزی) استان دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: از اوایل روز چهارشنبه به تدریج جریانات شدید شمال غربی جایگزین جریانات جنوبی می‌شود که تا پایان هفته ادامه دارد و دمای هوا نیز در روزهای پایانی هفته کاهش محسوسی می‌یابد.

شکوهی پور با بیان اینکه سواحل استان و خلیج‌فارس از اواخر روز دوشنبه تا پایان هفته به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش ابر و از بعدازظهر امروز در قسمت‌های شمالی و مرکزی (به ویژه بر روی دریا) همراه با وزش باد گاهی گرد و خاک و از شب در برخی ساعت‌ها با بارش پراکنده باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فرا ساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود خاطرنشان کرد: جهت وزش باد از امشب در سواحل شمالی و مرکزی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و گاهی تا بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.