محمد بازیاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در تمامی کشور بیمارستان‌هایی که از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی آمادگی پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را داشته باشند، معرفی که بیمارستان گناوه برای شمال استان بوشهر شامل شهرستان‌های گناوه و دیلم در نظر گرفته شده و مردم نباید نگران این موضوع  باشند.

وی اظهارداشت: انتخاب این بیمارستان برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا  هیچ خللی در پذیرش و درمان سایر بیماران بوجود نخواهد آورد و بخش جداگانه در نظر گرفته شده‌است.

بازیاری افزود: این اتفاق باعث خواهد شد جابه جایی و انتقال مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا به حداقل برسد و درمان آنان سرعت گیرد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه در باره کمبود ماسک در شهرستان گناوه گفت:  طبق اعلام معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اولین محموله ماسک بارگیری و قرار است روز جاری وارد استان شود که در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک تنها برای گروه‌های خاص توصیه می‌شود و مردم نباید در این زمینه زیاده‌روی و حساس شوند.

بازیاری گفت: بیماران دچار نقص ایمنی و ناراحتی‌های قلبی ریوی، کادرپزشکی و درمانی مواجه با بیماران مشکوک، بیماران مشکوک و مثبت به کرونا برای پیشگیری از ابتلای دیگران از گروه‌های خاصی است که توصیه بر استفاده ماسک شده‌اند.

وی اظهارداشت: استفاده از ماسک مشکلات بهداشتی و آلودگی در بردارد و  برای افراد  سالم و کسانی که در معرض خطر نیستند، توصیه نمی‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.