عبدالحسن رفیعی‌پور روز چهارشنبه در نشست آموزشی اعضای هیات اجرایی و نمایندگان فرماندار افزود: مشارکت پرشور بر مدار امنیت، سلامت، امانتداری و نظم در برگزاری انتخابات هدف اصلی عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان تنگستان است.

وی بیان کرد: ستاد انتخابات تنگستان با همه کمیته‌های زیر مجموعه برای برگزاری انتخابات سالم، قانونی و با مشارکت و حضور پرشور مردم تلاش می‌شود.

فرماندار تنگستان افزود: کاندیداهای تائید صلاحیت شده، طرفداران و عموم مردم این اطمینان را داشته باشند، اصل صیانت از آرا، رعایت بی‌طرفی و امانتداری خط قرمز مجریان، ناظران و بازرسان است و با هر نوع بی‌قانونی، تخلف و بی‌تقوایی طبق قانون و بدون ملاحظه شرایط و مصلحت اندیشی برخورد می‌شود و در این مسیر با هیچ شخص، دسته و گروهی تعارف نداریم.

رفیعی پور اضافه کرد: یکهزار و ۸۵۰  نفر شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی کار برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را در شهرستان تنگستان برعهده دارند که ضمن یادگیری سیر مراحل آموزشی با رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات قانونمند و سالم اهتمام خواهند داشت.

وی ادامه داد:  ۶۴ شعبه رای‌گیری در شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان کار رای‌گیری از ۵۰ هزار و ۶۱۶ نفر جمعیت واجد شرایط رای‌گیری را بر عهده دارند.

رفیعی‌پورگفت: نمایندگان فرماندار در شعبه‌های رأی‌گیری امین ملت، دولت و نظام هستند و باید در راستای شعار"بی طرفی، قانون‌مداری و انسجام ملی" حرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.