مجید خورشیدی روز سه‌شنبه در  همایش عملیات ویژه رسانه‌ای و انتخاباتی در جمع مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: مردم باید کمر همت ببندند و با حضور آگاهانه و پرشور  توطئه دشمنان که منتظر خلوتی و خالی بودن شعبه‌های رای‌گیری هستند را خنثی کنند.

وی با تاکید براینکه انتخابات باعث همبستگی اجتماعی می‌شود ادامه داد: حفظ آرامش پس از برگزاری انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است چرا که بسیاری از آسیب‌ها نتیجه اتفاق‌های پس از انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: تلاش کنیم با حضور پرشور مردم در انتخابات مجلسی قوی و تاثیرگذار داشته باشیم چرا نتیجه مجلس قوی دولت قوی خواهد بود.

وی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و در نهایت بی‌طرفی مجریان و ناظران به کار گرفته شده اما مردم به عنوان بالاترین ناظران بر کار ما نظارت و تخلف‌ها را گزارش کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از نامزدها و هواداران خواست فضای منسجمی که در استان بوشهر حاکم است را با رعایت اخلاق انتخاباتی حفظ کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: از چهار ماه قبل  فعالیت‌های انتخاباتی در این مرکز در پنج مرحله شامل تبیینی، تشریحی و تبلیغی، فراخوان، روز برگزاری انتخابات و آرامش زایی پس از انتخابات برنامه‌ریزی شده و طبق نظر سنجی و آمار و ارقامی که در شبکه استانی صورت گرفته میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات با شکوه و حماسی خواهد بود.

سید حسین ناظر با اشاره به تولید ۵۰ هزار دقیقه برنامه در صداوسیمای مرکز بوشهر، افزود: ۱۵۰ نفر در انعکاس حضور مردم در انتخابات دوم اسفند در این مرکز فعالیت دارند و این حضور را از ۱۵ نقطه استان به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های ملی به تصویر می‌کشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.