به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده صبح سه‌شنبه در گردهمایی شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد شهرداران حوزه گردشگری است.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی بدون وقفه ادامه دارد، امسال پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف استان بوشهر به ارزش هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان افتتاح‌شده است.

ستوده اضافه کرد: با وجود مشکلات عدیده مالی در ۲ سال گذشته اما روند اجرای پروژه‌های عمرانی در استان متوقف نشد.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط مالی در حوزه تأمین آب، سدسازی، خطوط انتقال آب در استان طرح‌های مهمی اجرایی شد گفت: اجرای این پروژه‌ها مدیون نگاه ویژه و مؤثر استاندار به حوزه عمرانی بوده است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال پروژه‌هایی به ارزش هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان در استان افتتاح‌شده است افزود: اجرای پروژه فاضلاب بافت تاریخی شهری بوشهر که از آرزوهای دیرینه مردم بود محقق شد و این موضوع به صورت هفتگی توسط استاندار پیگیری می‌شود.

ستوده با قدردانی از تلاش شهرداران استان بوشهر افزود: با همکاری و تلاش شهرداران پروژه‌هایی همانند پارک لیان، خور گناوه، هتل جم، دهکده گردشگری نخل تقی، پارک آباد، ساختمان شهرداری سعدآباد، ورودی شهر تنگ‌ارم، چغادک و بردستان، بردخون و خورموج، ساختمان آتش نشانی خارگ، دهکده گردشگری کنگان، پسماند برازجان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه منابع اعتباری استان با مدیریت و برنامه‌ریزی هزینه می‌شود خاطرنشان کرد: شاهد استخدام بدون ضابطه در برخی شهرداری‌ها بودیم لذا با استخدام بی‌رویه و بدون ضابطه در شهرداری‌ها با جدیت برخورد می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها برای آمادگی بیشتر در مواقع بحرانی، باید مانورهای آمادگی در برابر بحران‌ها را اجرا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.