در این برنامه که به همت موسسه نیمدری سبز تحت عنوان یادواره خادم الزینب (س) زهرا کرمی، تجلیل از پنج بانوی خادم مساجد و تکایا و برپایی جشنواره غذاهای محلی و بومی برگزار شد از گردشگران خارجی استقبال و پذیرایی گرم صورت گرفت.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این آیین گفت: این جشنواره برای سومین سال پیاپی از بهمن ماه با اجرای چندین برنامه فرهنگی و هنری برگزار و تا اردیبهشت ۹۹ ادامه دارد.

محمد مظفری افزود: نمایشنامه‌خوانی، بازی‌های بومی محلی، دستاوردهای زنان کارآفرین، تجلیل از بانوان خادم و جشنواره غذاهای محلی از عمده برنامه‌های این جشنواره است.

وی اظهارداشت: سرزمین ایران از دیرباز پیام آور صلح و دوستی در جهان بودهو خوشحالیم که این دوره باحضور گردشگران خارجی حامل پیام آوران صلح در جهان برگزار شده‌است.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در این برنامه جمع شدیم تا شخصیت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) را باگذشت  ۱۴۰۰ سال باحضور گردشگران خارجی گرامی و جشن بگیریم.

در این برنامه از پنج بانوی خادم مساجد و تکایا تجلیل، مداحی توسط یکی از مداحان شهر اجرا و به شرکت کنندگان در جشنواره غذاهای محلی و ایرانی لوح تقدیر و هدایا اعطا شد.

شهرستان گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.