سرهنگ یدالله کشاورز روز چهارشنبه در همایش بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان حماسه‌ای بزرگ و واقعه‌ای ماندگار در تاریخ معاصر ایران، بیانگر فداکاری‌ها، بصیرت ملتی آگاه، مقاوم و شکست ناپذیر در پیروی از رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: انقلاب شکوهمندی که از بطن جامعه برخاست و قدرتمندانه با ورود به دهه چهلم از حیات طیبه خود، همچنان با اقتدار و عزت در صحنه جهانی و بین المللی روشن‌تر از همیشه خواهد بود.

کشاورز اضافه کرد: اکنون در آستانه چهل و یکمین بهار انقلاب بار دیگر با حضور همه جانبه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ با حمایت ازولایت فقیه، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران همقدم و همراه در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا، با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنیم.

وی افزود: تقارن یوم الله ۲۲بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانگر این واقعیت است که تقابل جبهه حق و باطل بدون وقفه استمرار داشته و هر گونه تعلل در صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‌توان آثار زیانباری داشته باشد زیرا استکبار با دشمنی که نسبت به حق طلبان جهان دارد لحظه‌ای از ترفندها وتوطئه‌هایش دست بردار نیست.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع)گفت: از طرفی با حمایت از ولایت فقیه و حفظ و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‌تواند آثار مخربی برای استکبار همچون نابودی استکبار جهانی و از بین رفتن ابر قدرت‌های پوشالی منطقه و علاوه بر آن جلوگیری از تعدی به خاک ملت ایران و رفتن آمریکا و ایادی آن از منطقه خاورمیانه باشد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۲۲بهمن امسال زلزله‌ای تاریخی برای دولت غاصب صهیونیسم و آمریکای پلید بود.

حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی نژاد افزود: دربهمن سال ۵۷ ظلم و ستم شاهنشاهی موجب شد تا جوانان با شور انقلابی به پا خاسته و به خیابان‌ها بیایند و بر نظام طاغوت غلبه کنند.

وی ادامه داد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی جوانان ایران پای آمریکا از ایران بریده شد و آنها را در جهان رسوا کردند.

اعلمی نژاد ادامه داد: جوانان امروز دهه چهلم انقلاب شکوهمند اسلامی، ادامه دهنده راه جوانان انقلابی سال ۵۷ هستند و جوانان امروز با ارتقا بخشیدن در رشته‌های علمی پژوهشی و بینش سیاسی نیز انقلاب را به اقصا نقاط جهان معرفی کردند.

وی افزود: اگرچه بعضی‌ها شور انقلابی ندارند ولی ملت ایران بویژه جوانان با حضور در مراسم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نشان دادند هیچ توطئه‌ای و فتنه‌ای نمی‌تواند ما را از انقلاب و ولایت جدا  کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جوانان با پیشرفت‌های علمی خود توانستند رتبه‌های اول تا چهارم علمی پژوهشی را در جهان بدست آورند و نشان دادند که می‌توانند آینده ایران را به جلو پیش برده و در مقابل دشمنان نظام قد علم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.