سعید کشمیری روز دوشنبه در آیین افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به استقرار جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور این واحد می‌تواند کمک خوبی برای رشد و ارتقای فعالیت‌ها و خدمات و ارتباط دوجانبه بین این دانشگاه و جهاد دانشگاهی باشد.

وی بیان کرد: همچنین فعالیت‌های دانش بنیان به علاوه استفاده از خدمات و همکاری در فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مورد انتظار است.

این مقام مسئول تاکید کرد: همه ظرفیت‌های در دسترس دانشگاه و جهاد دانشگاهی باید کابردی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر یادآور شد: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز در دانشگاه شاهد جذب دانشجویان و اینکه یک نقشه راه مشخص و مدون با تعریف هدف‌های عالی برای سال‌های آینده داشته باشیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: در بحث‌های فرهنگی، آموزشی بویژه پزشکی و تخصصی مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد معتبر آماده ارائه خدمت است.

علی احمدی زاده افزود: همچنین آمادگی برگزاری استارتاپ‌ها و رویدادهای گوناگون در زمینه‌های علمی، دانشجویی و کارآفرینی در این مرکز وجود دارد.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی نیز در حوزه اشتغال، تجاری سازی و فناوری در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در دسترس است.

احمدی‌زاده اضافه کرد: در مجموع هر جا خلاء و کمبودی احساس شود جهاد دانشگاهی تلاش می‌کند تا ضعف‌ها و کمبودهای موجود را از بین ببرد.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر تاکید کرد: با راه‌اندازی دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی می‌توانیم فعالیت‌ها و تعامل‌ها را توسعه و شاهد اتفاق‌های خوبی باشیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با وجود اینکه مدت کوتاهی از تاسیس جهاد دانشگاهی واحد بوشهر می‌گذرد اما توانستیم پلی میان دانشگاه، صنعت و جامعه ایجاد کنیم.

هدی دشتی افزود: راه‌اندازی این دفتر فرصتی ارزشمند است تا شاهد عملکرد درخشان و ظرفیت‌های بسیار بالای این مرکز در ایجاد محیط‌های پویا و علمی در همه حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بویژه در زمینه اشتغال و توانمند سازی و خدمات ارزنده و موثر این نهاد باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.