رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در این جشن گفت: کودکان و نوجوانان امروز سال‌های پیروزی انقلاب را درک نکرده‌اند به همین دلیل برگزاری چنین برنامه‌هایی برای شناساندن انقلاب اسلامی به آنان موثر است.

حمید زارعی افزود: درک انقلاب اسلامی ایران و اهداف آن از سوی نسل آینده می‌تواند نقشی مهم در مقابله با تهدیدهای دشمنان در آینده داشته باشد و انقلاب را از قرار گرفتن در معرض آسیب‌ها مصون کند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره توطئه‌های مختلفی را علیه نظام طرح ریزی کرده‌اند و در صدد ضربه زدن به نظام هستند که مقابله با این توطئه‌ها در آینده نیاز به شناخت کودکان و نوجوانان از انقلاب و ابعاد آن دارد.

مسئول فرهنگسرای امید شهر شنبه بیان کرد: این مراسم برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود و هر سال شاهد رونق و استقبال بهتر کودکان و خانواده‌ها از این برنامه هستیم.

ابراهیم ابراهیمی با تقدیر از کاروان نشاط که با اجرای برنامه‌های شاد لحظات خوبی را برای کودکان و اولیا ایجاد کردند، گفت: در برگزاری این برنامه کودکان نقش اصلی را ایفا کردهاند و هدف پرورش استعدادها و واگذاری مسئولیت به آنان بود.

اجرای نمایش عروسکی گرگ بد گنده و سه بچه خوک به کارگردانی سیده اکرم جعفری و بازیگری صبا و شیدا لاری منفرد، مبارکه رستمی و مدیا کارفرما، اجرای موسیقی به نوازندگی علی حیدری، حسین حمیداوی و خوانندگی سجاد دشتی و اجرای سرود، شعر، دل نوشته درباره سردار سپهد شهید قاسم سلیمانی و قصه گویی کودکان درباره انقلاب از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارنفرجمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.