مسها مجللی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرامام حسن دیلم استان بوشهر افزود: اردوی آمادگی تیم قایقرانی بانوان کشور با هدف آمادگی برای شرکت در رقابت‌های  قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو  دربخش امام حسن شهرستان دیلم پنجمین اردو را برپا کرده‌است.

وی اظهارداشت: در این اردو هشت ورزشکار حضور دارند که پنج نفر در رشته کایاک و سه نفر رکانو پارو می‌زنند.

 سرمربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان کشور گفت: برگزاری این اردوبا هدف آمادگی برای شرکت درمسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که ۶ تا ۹ فروردین ماه سال آینده در کشور تایلند برگزار خواهد شد، برپا شده است.

مجللی تاکید کرد: برای استفاده از همه ظرفیت ورزشکاران علاقه‌مند و مدعی رشته قایقرانی کشور در رقابت‌های آسیایی، در پنجم و ششم اسفند امسال آخرین تست برگزار و لیست نهایی بسته خواهد شد.

سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان کشور گفت : پس از این اردو، یک مرحله اردوی دیگر در تهران برپا و سپس تیم هشت نفره قایقرانی بانوان جمهوری اسلامی ایران عازم مسابقات آسیایی می‌شود.

وی ادامه داد: سطح مسابقات آسیایی با توجه به همزمانی با کسب سهمیه المپیک بسیاربالا است و  امیدواریم بتوانیم در رشته‌های مختلف بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی بانوان کشور با تقدیر از مسئولان هیات قایقرانی استان بوشهر و میزبانی عالی و مناسب در شهرستان دیلم گفت: از همه ورزش‌ دوستان و مسئولان این شهرستان انتظار داریم باتوجه به علاقه، توانمندی و فعالیت این رشته ورزشی در شهرستان دیلم، پیست موجود شهر امام حسن تقویت و حمایت بیشتری شود.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در جوار تاسیسات نفتی بهرگان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.