حجت الاسلام محمود محمودی روز دوشنبه در نشست شورای اداری کنگان افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و  لزوم ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در آن، دو قطبی سازی در کشور آفتی بزرگ است.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهارداشت: نگاه توحیدی و عبادت های خالصانه حضرت زهرا (س) الگویی برای همگان و معنویت و ولایت مداری پیام بزرگ فاطمیه است.

محمودی با تسلیت شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی و با استناد به تعابیر رهبری فرزانه انقلاب از جمله یوم الله و بزرگترین بدرقه جهان به عنوان قدرت الهی افزود: شهید سلیمانی سیدالشهدا انقلاب اسلامی بود.

وی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیما به تحریک‌های دشمنان برای ضربه زدن به سپاه اشاره و عنوان کرد: سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر ضعف و زبونی دشمن را به رخ جهانیان کشاند و دشمن با سوء استفاده از جریان سقوط هواپیمای اکراین تلاش کرد انتقام سخت را به حاشیه ببرد.

امام جمعه سیراف گفت: بخش زیادی از مراجعان به بیمارستان نیروهای شاغل در صنعت نفت هستند اما کمترین خدمات به حوزه درمان را این صنعت انجام می دهد.

حجت الاسلام محمد صادق عاشوری افزود: خواسته مردم و مسئولان اجرای تعهدات وزارت نفت در مورد بیمارستان کنگان است.

وی بیان کرد: در قبال تحمل آلایندگی‌های منطقه صنعت نفت باید پاسخگوی خواسته‌های مردم باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.