عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان و گزینش‌گران استان بوشهر افزود: امروز آمریکا با استفاده از ابزار رسانه با شگردهای مختلفی که به کار انداخته این اتفاق مهم را کم ارزش و کم اثر معرفی می کند اما کور خوانده است.

وی بیان کرد: کشوری مانند آمریکا که وقتی نامی از آن برده می‌شود بسیاری از سران کشورها خوابشان نمی‌برد و جرات نمی‌کنند که اسم او را بر زبان بیاورند ولی جمهوری اسلامی قبل از خاکسپاری شهید سپهبد قاسم سلیمانی اراده می‌کند، تصمیم می‌گیرد و دستور می‌دهد و انتقام ایشان را می‌گیرد.

گراوند ادامه داد: پرتاب حتی یک موشک به سمت پایگاه آمریکا در عراق ابهت آمریکا را درهم می‌شکند واین طور نیست که درفضای رسانه‌ای اعلام کنند که اتفاقی نیفتاده است.

وی اظهار کرد: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب "دوران بزن در رو تمام شده است" و جمهوری اسلامی در مقابل اقدام خبیثانه آمریکا وعده پاسخ داده بود که پاسخ آن جنایت را داد.

گراوند گفت: رجز خوانی‌های آمریکا در این مدت را دیدیم که اگر ایران اقدام کند چنین و چنان می‌کنیم ولی نظام جمهوری اسلامی با تاسی از راه امام حسین (ع) و براساس شعار هیهات من الذله براساس قوانین، ضوابط و مقررات جهانی که برای خود این حق را محفوظ می‌داند از آمریکا انتقام گرفت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ترور سردار قاسم سلیمانی که بدون سلاح در ماشین نشسته و برای یک بحث دیپلماسی به عراق رفته بود ثابت کرد که داعش دست پرونده استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: طبیعی است آمریکایی که خود به وجود آورنده داعش است امروز از سردار سلیمانی که پرچم مقاومت و مبارزه با داعش را برافراشت و آنان را زمین‌گیرکرد عصبانی باشد.

وی تاکید کرد: هرچند آمریکا با استفاده از رسانه‌های خود تلاش می‌کنند این حرکت مهم را کمرنگ جلوه کنند اما برای ما کافی است که نظام جمهوری اسلامی انتقام خون شهید سردار قاسم سلیمانی را در کمترین زمان ممکن گرفت.

گراوند بیان کرد: با توجه به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ یک از پایگاه‌های نظامی آمریکا مورد هدف قرار نگرفته بود این اقدام سپاه پاسداران نشان از عظمت جمهوری اسلامی است.

استاندار بوشهر در خصوص حضور میلیونی مردم در آئین تشییع شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی نماد اقتدار، عزت و غرور هر ایرانی است.

وی ادامه داد: یکی از آرزوهای سردار قاسم سلیمانی  شهادت و محلق شدن به همرزمان شهیدش بود و مرگ برای ایشان یک مساله حل شده بود اما این اتفاق تلخ ترین حادثه برای ملت ایران بود.

وی بیان کرد: ملت ایران به این شخصیت علاقه داشتند وسردار سلیمانی نیز به ملت ایران علاقه داشت تا جایی که در وصیت خود اعلام کرده بود "روی قبر من بنویسید سرباز فداکار نظام، انقلاب وملت".

وی گفت: حضورپرشور ملت ایران در آئین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر آن شهید بزرگوار مایه غرور و مباهات است و بعد از رحلت امام راحل شاهد چنین حضور پرشوری از سوی مردم نبودیم و این کار خدا بود.

استاندار بوشهر گفت: مردم به واسطه اراده قلبی که به سردار قاسم سلیمانی داشتند در هر نقطه‌ای که مراسمی برای ایشان پیش‌بینی می‌شد به‌صورت خودجوش حاضر می‌شدند.

وی با اشاره به پیوند و رابطه خاص شهید قاسم سلیمانی با خدا افزود: حضور ملت ایران در این صحنه می‌تواند درس و الگویی باشد که بدانیم شهید سلیمانی برای ملت چه کاری کرده بود که اینگونه دلها را به سمت خود برد و در قلب ملت ایران جای داشت.

گراوند اضافه کرد: حتی کسانی که رابطه‌ای با نظام ندارند و سران قبل از انقلاب از شهید سلیمانی بعنوان یک چهره وفادار به وطن و ایران یاد می‌کردند و این بزرگترین سرمایه برای ما بود و باید قدر این سرمایه را بدانیم.

وی گفت: انسجام، وحدت، حضور و اجتماع عظیم و بی‌سابقه مردم در آئین تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی، شهادت ملت ایران به وفاداری این سردارشهید به نظام است.

گراوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 15 دیماه سالروز تاسیس نهاد گزینش افزود: گزینش و هسته گزینش جایگاه ویژه ای در نظام اداری و استخدامی ما دارد.

وی بیان کرد: گزینش‌گران درگزینش مراقب حق نظام اداری، حق داوطلبان و مردم باشند و فردای قیامت  بای پاسخگوی تصمیم خود باشند.

گراوند اضافه کرد: گزینش‌گران مراقبت کنند دراین حوزه حب و بغض‌های مختلف سیاسی، غیرسیاسی، قومی و قبلیه‌ای وارد کار نشوند و حق انسانی نباید ضایع شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: در هر صورتی نظام اداری ورود و خروجی دارد و با توجه به شرایطی که هست تعداد زیادی از افراد در انتظار ورود به نظام اداری هستند ما به هر دلیلی و موردی باید از حق مردم دفاع کنیم و نگذاریم حق کسی ضایع شود.

وی تاکید کرد: هرچند نباید انسان ناسالم وارد سیستم اداری شود اما گزینش‌گران مراقب باشند از روی ظاهرانسان‌ها قضاوت و حکم برای آنان صادر نکنند.

مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر گفت: همانطور که برگزاری نشست‌های تخصصی از موارد مورد تاکید دولت و هیات عالی گزینش است برگزاری این نشست‌ها در راستای کیفیت بخشی در دستور کار است.

ابوالحسن دهاز افزود: در یک سال گذشته پنج هزار و 253 پرونده گزینش در استان در خصوص نیروهای تازه استخدامی بررسی شد که از این شمار 44 پرونده معادل کمتر از یک درصد منتفی شده است.

وی بیان کرد: استان بوشهر جزو پنج استان برتر در رسیدگی دقیق به پرونده‌های نیروهای استخدامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.