آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری روز سه‌شنبه در نشست با مسئولان هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی انسانی بزرگ بود چرا که  ایشان پیش از اینکه دنیایی باشد آخرتی بود.

وی بیان کرد: هر کس برای خدا و در راه حضرت باریتعالی تلاش و خدمت کند، خداوند متعال هم برای او کار می‌کند که تمام فعالیت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راه خدا و برای رضایت‌مندی پروردگار عالم بود

امام جمعه بوشهر یادآورشد: فعالیت گزینش‎‌گران یک کار راهبردی است زیرا کار هسته‌های گزینش یک برنامه و فعالیت ریشه‌ای تاثیرگذار بر آینده جامعه و زندگی است.

صفایی بوشهری اظهارداشت:گزینش‎گران باید با دقت، هوشمندی و ذکاوت از بروز اشتباه و خطا جلوگیری کنند چرا که که یک اشتباه ممکن است یک انسان نفوذی را در یک  دستگاه مستقر و زمینه بروز مشکلاتی برای نظام فراهم کند.

وی بیان کرد: فعالیت گرینش‌‎گران بر اساس قانون انجام می‌شود و حکمی که از سوی هسته‌های گزینش صادر می‌شود نیز مرتبط با قضاوت گزینش‌گران است..

مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر نیز گفت: شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت را منسجم‌تر و حیاتی‌ نو در کالبد  آزادی‌خواهی جهان دمید و عزم و اراده  ملت‌های مختلف جهان را برای مبارزه با استکبار جهانی راسخ‌تر کرد.

ابوالحسن دهاز با گرامیداشت سالروز تاسیس هسته گزینش به فرمان امام راحل بیان کرد: بهبود معیارها و روش‌ها و روز آمدن کردن فعالیت گزینش برای جذب و به‌کارگیری نیروهای شایسته و متعهد مورد توجه ویژه است.

وی افزود: در این زمینه برگزاری نشست هم‌اندیشی و تبادل تجربیات و بهره‌گیری از تخصص گزینشگران از برنامه‌های هسته گزینشی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.