حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز سه‌شنبه در نشست دبیران امر به معروف و نهی از منکر و دبیران اقامه نماز و یاوران نماز دستگاه‌های اجرایی استان افزود: باید تلاش کرد تا این فاصله کم‌تر شود و نماز در جایگاه اصلی و واقعی خود در جامعه کنونی قرار گیرد.

وی با تاکید بر تقویت اقامه نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: باید نماز اول وقت در ادارات جلوه خاصی داشته باشد و کارمندان به خاطر امور دنیوی از حضور در صف‌های نماز غافل نشوند.

نکونام، برکت نماز را معادل عمر بشریت دانست و گفت: اگر کسی نماز را سبک بشمارد و نسبت به اقامه آن بی‌توجهی کند بی‌شک خسارت آن در دنیا و آخرت شامل حال وی می‎شود.

امام جمعه شهرکرد، نماز را جهت‌دهنده زندگی افراد دانست و اظهار داشت:  نماز بر تمام جوانب زندگی انسان از جمله عرصه سیاسی، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع اثرگذار است و انسان را به سمت خیر و نیکی هدایت می‌کند.

نکونام ادامه داد: در انتخابات پیش رو نیز، بی‌شک با تاسی به نماز و آموزه‌های انسان‌ساز آن می‌توان انتخابی شایسته انجام داد تا با انتخاب فرد اصلح امور کشور سامان بهتری گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رابطان نماز در ادارات و نهادها با تبیین نقش و جایگاه این فرضیه الهی زمینه برپایی صف‌های باشکوه نماز جماعت را در این نهادها فراهم  کنند.

در این نشست دبیران امر به معروف و نهی از منکر و دبیران اقامه نماز و یاوران نماز دستگاه‌های اجرایی استان به بیان مسائل و موضوعات مرتبط با اقامه نماز در دستگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.