بابک دین پرست روز سه‌شنبه  در بازدید از شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزود: هفت ماموریت ویژه فرمانداران شامل احیا واحدهای تولیدی، واگذاری طرح های نیمه تمام ، پیگیری تکمیل طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، کمک به افزایش ظرفیت واحدهایی که کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت می کنند و مهمتر از همه نظارت و صیانت از واحدهای تولیدی مشکل دار است.

وی بیان کرد: در پایان سال عملکرد فرمانداران نیز در همین هفت ماموریت ویژه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

دین پرست افزود: در استان بوشهر دو هزار و ۵۵ واحد تولیدی فعال و ۴۵۲ واحد راکد شناسایی شده است  که با این حساب حدود ۷۹ درصد از واحدهای تولیدی این استان فعال  است.

وی ادامه داد: بزودی وضعیت ۴۵۲ واحد راکد استان بوشهر در کمیته تخصصی بررسی می‌شود چرا که ممکن است برخی از این واحدها زمینه بازگشت به خط تولید داشته باشند.

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: برای بازگشت واحدهای راکد تولیدی استان بوشهر به چرخه تولید،  پنجشنبه این هفته در نشست تخصصی با حضور استاندار راهکارهای لازم از جمله تامین سرمایه ثابت و در گردش ارائه می‌شود.

دین‌پرست با تاکید بر نظارت و صیانت از واحدهای تولیدی مشکل‌دار و بحرانی اظهار کرد: این مهم در دستور کار فرمانداران قرار دارد و موظف  هستند با جدیت از واحدهای تولیدی مشکل‌دار و بحرانی مراقبت کنند تا به چرخه تولید برگردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.