سرهنگ غلامرضا شهابی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  در بوشهر افزود: شهید سلیمانی با تلاشی پر دامنه توانست شر گروه تروریستی داعش را از منطقه و به ویژه مردم زجر کشیده سوریه و عراق کوتاه کند.

وی بیان کرد: قهرمانی‌ها و شجاعت‌های سردار سپهبد قاسم سلیمانی هیچگاه فراموش نمی‌شود و چراغ جبهه مقاومت با این اقدام استکبار جهانی نه تنها خاموش نمی‌شود بلکه در مسیر ادامه راه آن شهید بزرگوار پرفروغ‌تر می‌شود.

شهابی اضافه کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی بیش از چهار دهه تمام زندگی خود را در راه دفاع از ملت ایران اسلامی بدون کوچک‌ترین چشم داشتی و پاداش‌ دنیوی از مردم ایران  وقف کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر در ۲۵ دیماه عملیات والفجر ۸ بازسازی می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: دفاع مقدس یکی از بخش‌های ماندگار و زرین‌ تاریخ انقلاب اسلامی است که نسل‌های آینده به آن افتخار می‌کنند.

شهابی افزود: عملیات والفجر ۸ که در آن رزمندگان استان بوشهر نقش به‌سزایی داشتند بازسازی می‌شود تا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جوانان نیز با رشادت‌های رزمندگان استان آشنا شوند.

وی بیان کرد: بازسازی عملیات والفجر ۸ به مدت چهار شب و در روزهای ۲۱ تا ۲۴ دیماه  با همکاری  ۱۵۰ بازیگر بسیجی در محل نمایشگاه بین‌المللی بوشهر انجام می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: عملیات والفجر ۸ منجر به فتح فاو  شد و ررزمندگا بوشهری حماسه‌های به یاد ماندنی در این عملیات خلق کردند که با هدف ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل آینده بازسازی می‌شود.

شهابی گفت: این بازسازی در ۲ بخش شامل بازسازی عملیات والفجر ۸ و بخش دوم این رزمایش فاز اجرایی است که در آن کارهای رزمی، انفجاری و تیراندازی شبیه‌سازی در آن دوره و انتقال نیرو، غواص و حرکت با قایق اجرا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.