پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به سبب فعالیت سامانه بارشی امروز و فردا در سطح استان وقوع بارش باران همراه با وزش باد شدید، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود. 
وی بیان کرد: از اواخر وقت امروز (شنبه) با شمالی شدن جریان باد در قسمت‌های شمالی خلیج فارس از پوشش ابر کاسته و عمده فعالیت این سامانه در روز یکشنبه در نیمه جنوبی استان خواهد بود. 
مساعدی ادامه داد: در این مدت دریا نیز مواج و متلاطم خواهد بود و با خروج تدریجی سامانه بارشی، دمای هوا نیز از فردا  بتدریج کاهش خواهد یافت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری در برخی ساعت‌ها همراه با بارش باران، گاهی رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد و در برخی نقاط با احتمال وقوع مه صبحگاهی پیش بینی شده‌است.
مساعدی اضافه کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی و از امشب از شمال استان بتدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۶ تا ۴۰ و گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در برخی از ساعت‌ها تا ۲۴۰ سانتیمتر  پیش بینی شده‌است.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۳۹ بامداد، مد اول ۰۷:۵۶، جزر دوم ۱۵:۳۷ و مد دوم ۲۳:۱۰ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.